15 Şubat 2011 Salı

Sıkıntıdan ne yapacağımı şaşırmış durumdayım...

Aslında dün yazmak istedim ama bu pek mümkün olmadı böyle bir kasvet çöktü üzerime özel dünlere tahamülüm yok.Sevgililer gününü kutlamadım hiç.O kadar çıktığım adam oldu ama bende ki ne şanssa böyle günlerde birşey olur veee biz hoppadanak ayrılıveririrz.Kader diyip geçiyorum bende :)Ama size öncelikle bu son ayrıldığım hayvanı anlatmak istiyorum.Ben bu davarı gereksiz bir şekilde çok sevdim.Şimdi adamın iyi yönlerini say derseniz size sadece o iyi bir insandı diyebilirim.Hep yanında olmak istediğim tarz bir adam olduğunu düşündüm.Maddiyattan yana sıkıntım olmadı öyle para avcısı değilim hatta genel olarak umrumda da değil.Bu adam güçlüydü ki en çok aradığım özellik budur.Yani paradan kaynaklı değil karakterden kaynaklı bir güç benim demek istediğim.Adam yere basacak ve o yerden ses getirecek abi!İşte ben buna aşık olurum köle falan olurum yani.Benim gibi bir hatunuda dize getirecek böylece,çünkü ben aşırı asi bir tipim.Öyle kolay yola gelmem dişli adam lazım bana.Şimdi dönüp bakıyorumda bu arada götüne tekmeyi yiyen ben oldum bu bir ilktir bu bakımdan arkadaşı kutluyorum.Ulan adamla seks bok gibiydi tek pozisyon!Utanmasa uyur yani!Ben üstte ben üstte ve gene ben üstte!Sıfır renkli bir cinsel hayatımız vardı.Arkadaşlarımla tanışmak istemez,tanışsada kimseyle dışarı çıkmaz.Gece çıkmaz.Tatile gitmez,birlikte kalmaz nedenide annesi tekmiş kadın korkar.(Bu arada annesini severdim melek gibi kadın ailede tek melek o sanırım :))Şimdi geberiyor aşkımdan daha da gebersin abi mal mıyım ben hayatımı buna bağlıyacağım.Nerde o güçlü adamlılığın.Abi sadece yemek yemeğe falan gidiyoruz sayesinde 4 kilo aldım zaten balık etli bir hatunum aldımmı ömürlük benle gidiyorlar.Bu adam bana ne kattı ya hayatıma ne kattı.Birde benim eski vardı bundan önce ki yani :) adam biscolata reklamından fırlamıştı onunla seks varrrrryyaaa inanılmazdı.Ben biraz fantazi insanıyım.Yatakta birleşme benim için hiç hoş değil ama yatak hariç heryeeerrr olabilir heryer ve her zaman.Böyle bir hatunken nasıl birine dönüştüm inanamıyorum kendime!Adam bu arada hafif kel ve kocaman da göbekliydi nesini sevdim bende bilmiyorum ama hala seviyorum lanet olsun bana.Çok duygulu bir insan olmadım hiç ve hiç aşık da olmadım ben.Hep aşkı falan kovaladım ama başarılı olamadım.Bu benim gerçek anlamda ilk defa duygusal birşeyler ki ne olduğunu bilmediğimden adını bile koyamıyorum bi boklar hissettiğim adamdı işte!Hani herşey kabullenirde şu seks hayatımın elimden alınması beni çıldırtıyor.Sanki emziğim elimden alınmış bir bebek gibi oldum.Çok aktiftim bir de ben yani böyle bir şey bana bu nasıl yapılır.Abi erkeklerin istediği yanımda adam gibi dursun amaaaa yatağımda orospu olsun değil midir ya?? Ben tam da böyleyim işte,yatakta kimlik değiştiririm...Bundan neden yararlanmıyorsun arkadaşım anlamıyorum.Bir de benim bu eski yok mu abiiii adamla ara vermeden 7 8 kere yapardık saatlerimiz seksle geçerdi ne keyifli ne eğlenceli günlerdi onlarrr ahhhh ahhh o göbekteki sana yağ margarinler yerine tatlı tatlı baklava dilimleri vardı ve bu görüntüyü tamamlayan sıkı bir popo!!Erkeklerde popoya dayanamam o hafif çıkıntılı sert top gibi popo :) Hayalim!!!Neyse adamla ayrıldık bir ay oluyor bir ayyy ya abi adam takip ediyor ordan burdan seviyor köpek gibi ama yok anlaşamıyoruz diyor ya ne için çok anlaşmamız gerekiyor anlamıyorum.Sanki devlet kuracağız ya da yarın evleniyoruz.Böyle talebimde yok ama adam nazlı anam nazlııı.Ben böyle bir adam ömrü hayatımda görmedim tanımadım.Hep derdi zaten kadınlar parama bakıyor beni kimse sevmiyor diye.Sonunda gene kapıma gelir ama iş işten geçiyorrrrr tren kaçtııı kaçıyor :) Aslında kabul ederim af diler köpek olursa ama benim eskide arıyor offff napacağımı bilemiyorum.Bir kere gitsem bir heyecan yaşasam o zaman nasıl olur:D

2 yorum:

  1. Senin aradığın heyecan,eskisine git.Biraz adrenalinin artsın.Yoksa bu kel adamı unutamıyacaksın sen:)

    YanıtlaSil
  2. Ya kusuruma bakma çok klasik sözü yazacağım..deveye diken insana siken yaranır. Ve ne yazıkki siz hanımlarda bu çok var, kadınlar şudur budur diye çok fazla artılarını bilir böyle bakarım ama bu aptallığı anlamam. Tek neden bu olabilir, zira insan psiklojisinde böyle manyak bir tarafımız var.

    sürüsüyle saçmalık yazmışsın, bu adamla olmanın hiç bir mantıklı tarafı yok hem yazıyorsun hem istiyorum diyorsun..yaşayıp sen siktiretmelisin, siktiredildiğin için böyle.
    Bu adama kendini ezdirecek bir hatunmusun sen? Düşün..sen güçlü erkeği seviyorsun, o aciz bir kadını seviyormu?

    YanıtlaSil