13 Şubat 2011 Pazar

İlk Yazı...

Herkese merhabaaaa,evet bu ilk yazım ve içimde an kelebekler itibariyle uçuşmakta :) Aslında yazacaklarımla eminim hepiniz çok eğlenecek ama beni cesaretlendirmeniz gereken durumlarlada karşı karşıya kalabilirsiniz.Yazılarımın genel konusu kadın ve erkekler,başlığı daha da daraltmak gerekirse ben ve erkek arkadaşlarım :) sevdiklerim,aşık olduklarım,yattıklarım kalktıklarım,arkasından iş çevirip yüzüne güldüklerim falan.Bu son dediğimi pek yapmam aslında ama bir keresinde zorunda kalmıştım ve bununlada çok eğlenmiştim açıkçası :) eee hepimiz bilmiyor muyuz sanki erkeklere yapılması gerekende budur çünkü İSTİSNASIZ hepsi bunu hak eder.Aslında en güzeli hürremlik.Bilmek bilmemezlikten gelmek salak ve iyi insanı oynamak çok da başarılı olmamak.Diyelim başarılıyız o zaman da hayatım hep senin sayende demek.Erkeklerin böyle aşağlık egoları vardır yapacak birşey yok dünya kuralları işte.Ben bu yüzden kaybettim.Kendi işini kendi görenlerdenim diğer bir çok kadın gibi de gayet zekiyim şekerim.Adamlar genel olarak korktular benden.Önce kafalarında çok yüksekteydim sonra o yükseğe çıkmaya korktular yok sağdaki baktı,ahmet senden hoşlanıyor gibi geldi bana aranızda muhabbet var mı falan filan...Allahım bu adamlar ne salak yaaaa... Dur ayaklarının üstünde göster gücünü (o gücü üzerimde de hissetmek isteyebilirim zaman zaman:))) hihihi) bana bu zaten yeter hem o zaman antonio banderas'a benzemek zorunda da kalmazsın :))))) tek gerçek var aranan o da GÜÇ kadınlar güçlü adamları severler işte o zaman şişman göbekli olsan da olur kısa uzun düşün yani o bile fark etmez... Sonunda 7 kocalı hürmüz olup çıkacağım sanırım ama istediğim o mu yoksa gerçek bir aşk mı onu bile bilemiyorum artık!Daha yeni bir ilişkiden çıktım belli oluyordur sanırım ve şu anda benim için eğlenme zamanı... :D Yazılarımla hepberaber eğlenmek,gülmek ve deeeee ÖĞRENMEK dileğiyle. <3

2 yorum:

  1. Merhaba. Hayırlı olsun. Ben de yeni başladım.
    Sizi izlemeye aldım yazılarınızı bekliyor olacağım.:)

    YanıtlaSil
  2. hosgeldın umarım uzun soluklu yazarsın. takıbe alalım yenı baslayanlardan enteresan yazılar gelıyor genelde

    YanıtlaSil