17 Şubat 2011 Perşembe

Radikal Kararlar...

Evet tahmin edeceğiniz gibi benim biscolata adamımın kapısına gittim güzelcede öptüm ooohhh içim rahatladı valla.Tamam kabul ediyorum diğer hayvanı hala aklımdan çıkarabilmiş değilim ama biliyorum ki zaman herşeyin ilacıdır.Bu arada eve döndüm ve ona bir mesaj attım ana tema bedduaydı allahım herif delirdi delirdi :) amaaaann koy poposuna canı cehenneme sürünsün adi pislik.Bazı şeyleri saplantı haline getirmemek lazım en nihayetinde.Ben biraz garip biriyim aslında.Evlilik falan bana göre boş şeyler asıl şey aşk sevgi zırvalığına gönülden inanıyorum,bağlıyım yani bu inancıma ve inanın onun için çeşitli ayinler falan yapabilirim.Aslında aradığım aşkta,ki genelde aramam,birden karşıma çıkar bende sudan çıkmış balığa dönerim,bu aşkta da mutlaka sömürme olmalı.Evet yanlış duymadınız sömüren,tüketen,aşırı ateşli  ve tutkulu birşey istiyorum ben.Yani kavga edip sevişelim ne bilim hayatlarımıza uyum sağlayalım ama aynı zamanda onlara karışalım falan.Birbirimizin cep telefonlarını karıştıralım olmaz mı :)Hiç bir zaman mantıklı düşünen bir hatun olmadım ben.Abi salak mısın gördük seninkileri de diyorum ama yok kalbime laf söz dinletemiyorum."Sevdimmiiiiii tam severimmmm sildim mi bir kalemdeeeeeeee" cinsinden bir hatun olmak inanın çok pahalıya patladı bana.Al işte güzelim,örnekler ortada diyorum kendi kendime.Eskilere dönüp bakıyorumda ya kapımda erkekler olurdu hep,ne olur bir kahve amanda bir yemek sürekli böyleydi etrafım.Biri olmazsa diğeri eğlendirirdi beni yahu.Ego tatmini olurdu en basitinden.Ama ben ne yaptım hepsine yol verdim bu keltoş yüzünden iyi halt ettim.Neyse pırlantalarımı geri topluyorum gene :)) Adamı deli seviyordum yalan yok hala daha seviyorum ne kadar iğrenç biri olsada bana küfür etsede seviyorum ya o da hala takipte ama anladım ki bu iş cık cık olmayacak,olmayacak ve olmayacak.Artık zaman kaybetmeye gerek yok erkeğimi seçtim ben o da beni seçti adam sadece seni istiyorum hiçbir şeyi unutamıyorum ne olur gel diyor.Ama şöylede bir sorunumuz var:Adını koymayacağız ilişkinin sadece zamana bırakcağız eskiden de böyle yapmıştık ve sonunda arkadaşlarımızla bile az görüşür olmuştuk :) Ama korkuyorum fu*kbody olup çıkmak istemiyorum.Bunu 3 sene onla yaşadım zaten adını koyamadık sonunda benim gönlüm başkasına kaydı o bunu öğrendi bu sefer ben ona geri dönünce benden intikam aldı falan.Artık bunları istemiyorum bunlar için kalbim fazlaca yorgun.Bilmiyorum bu adamda beni etkileyen farklı bir ışıltı var sevgi değil bu gerçekten ne bende bilmiyorum ama hoş bir his.Tek sorun o yeşil gözler ben kahverengi severim ama biscolata olmasının verdiği artıyla sanıım bunu atlatabilirim.En azından inancım bu yönde...



P.S:Yorumlarınız için çok teşekkür ederimm :) Yeni olduğum için,aman okurlar mı yoksa kimse beni sallamayacak mı gibi telaşlarım vardı.Teşekkür ederim hepsini atlattım.....<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder